wiie

Jag kan nog inte vara gladare just nu, min mobil is back! Tacka gud för de. Även om den är helt sär och stänger av sig själv varannan sekund så skulle jag nog inte klara mig utan den. Fast är dock inte mobilberoende som en viss hanna är haha. Hon hade föresten glömt sin mobil hemma idag så kan tänka mig att det måste varit svårt att måsta hålla ut tills hon kom hem, men jag tror det funkade ändå;) Men nu ropar mamy på mig så måste sluta. Ska in till stan och kolla på en träningsmaskin. Och om jag får tag i emelie så kanske jag stannar i stan och är med henne ikväll för hon kom hit från Varberg idag!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaaaaaaa, vars hittade du den? :D

2009-02-04 @ 22:53:34
URL: http://jaacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0