5 januari

Klockan är nu 05.17 och jag är fortfarande uppe. Har ingen aning om varför igentligen, men jag känner mig då rätt så pigg iaf så jag tänkte skriva ett inlägg innan jag ska sussa.
Är ju egentligen den 6 januari nu men jag tänkte ändå skriva lite om gårdagen. Det började med att vi (jag,jena, rille & macce) hade bestämt oss för att ta oss en liten skotertur och grilla över dagen. Så vid 11 tiden kom jena och vi skulle möta dom i kusmark. Tog ett jävla tag innan vi fick igång skotern för de var kalllt ute! När vi komme fram så träffa vi då macce vid folkan men rille syntes inte till. Nej han låg tydligen kvar hemmaoch sov. Haha en kvart hade han på sig att pallra sig dit, sen drog vi vidare till vorstjärn. Där grilla vi inne i stugan, körde mer skoter och bara chillade=) När klockan började närma sig middagstid så körde vi hem mot kåge. Vi var hungriga så pizza på grillen satt fint;D + lite godis som vi också köpte. Sen kom Annie förbi också och vi såg film hemma hos mig. American pie, the naked mile. Gammal film, men den funkar haha.

Och nu dom senaste timmarna hare inte hänt mycke annat än att jag bara suttit och spanat efter vår/sommarnyheter på datorn för fullt. Önskar bara man hade lite pengar, det skulle inte vara fel eftersom jag har typ hittat miljoner saker jag vill ha! Om inte annat får jag väl alltid hoppas att mamsen kan vara snäll och gemej nåt:):) Nä fytusiken vad jag längtar till sommaren nu. Kan väl vara kul med vinter ibland men sommaren klår ändå allt. Så bort med snön och hit med lite sol och värme nu tack! Och med de säger ja också gonatt, för nu ska jag sova.


tältning sommaren 07 - memories.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0