musjakt

Satt och tittade på Desperate Housewives och åt lite lunch, sen hörde jag att de tassade nån på golvet. Och vad ser jag? Jo en jävla mus! Fick ju fan panik. Jag HATAR möss & råttor! Hur fan kom den in!? Tappade matlusten helt och hoppade från soffan och sprang till telefonen för att ringa till mamma. Hon säger då att jag måste fånga den jäveln och försöka få ut den ur huset eller vänta tills pappa kommer hem. Så nu springer jag runt i huset med skor och en hink och försöker få tag på den. Har ungefär letat och lyssnat efter den i en dryg halvtimma så den verkar gömma sig. Hoppas bara den kommer fram för det är läskigt att inte veta vars den är.. Hoppas den har tagit ihjäl sig själv eller nåt men de är väl inte så troligt. Men ska fortsätta leta nu , wish me good luck.

Kommentarer
Postat av: ani

kan tänka mig hur roligt du måste ha haft när du jagade den;)

2009-01-09 @ 19:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0