nej det är ingen vanlig dag, för det är malins födelsedag

Försovning imårse, missade bussen, kom sent. är jag förvånad? -svar nej.
Men resten av dagen har varit kanoners. Skolan var fort över och sen gick jag på stan med Jacki. Jag köpte ingenting, men Jackan köpte sig typ en ny garderob kändes det som. haha nejmen det vart då inte lite shopping för hennes del iaf:)
Träffade Hanna och Nathalie senare och vi for och åt på dalllas. magert! Och till sist så for vi vidare till malin som blev 17 år idag! Firade hon med massa från klassen. Då åt vi lite tårta, snackade och hade de mys. Lite presenter fick hon också av oss, haha de var lite blandat. Bakade scones, chokladfondue och en finfin partyhjälm bland annat. Kan tänka mig att det blir användning av den till helgen?;)


Kommentarer
Postat av: m

2009-01-28 @ 21:14:11
Postat av: Mallan

det blir helt klart användning av den i helgen! =D

Hel mysigkväll!

2009-01-28 @ 21:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0