Söndag

Nu vare längesen ja skrev känner jag. I helgen hare vare ganska fullt upp så de beror nog mestadels för de, sen har jag inte orkat heller hehe. Igår var jag iaf till Hjoggböle till John med Ammee. Vi körde skoter, och tolkade på madrass. Men de slutade med att Johns skoter vart överhettad och typ pajja;S Inte kul, tycker fan synd om han. Men de var kul så länge de varade iaf:) På kvällen satt jag och Amme barnvakt åt Hjalle och sen sovde jag där. Kan ju säga att vi var nådigt trötta när vi skulle upp imorse. Vi låg kvar i sängen till drygt halv 9 och kl 9 skulle vi vara på dansklubben. Är inte van att stiga upp så tidigt haha, men det funkar det med!

Ikväll blire att fara till ers och vara med Annie, Gela, Fille, Elin, Alle & kanske Jullan=) Var planerat att basta, spela wii osv på Skega, men vet fortfarande inte om det är bokat så ja hoppas på de iaf:) Men om inte, så blire nog kul iaf skulle jag tro!;D



slänger in nåra bilder från nyårs när jag liks är igång;)

Elin & Alle:)

Öl-leken ;) Julia, Jag & Jena

Abbe, Lina & Annie:)

vimmel haha

Glada killar ;D Rille & Fille

Amme, Elin & Alle:)

Jena, Alicia, Sanna & Gela:)

Nästan hela gänget samlat;) själv vet jag inte riktigt vars jag höll hus(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0