Tjejkväll

Nu har Lina, Annie och Jena begett sig hemåt. Dom har ju skola imårn så de vart en tidig kväll..
Men vi hann med rätt så mycket endå! Först så klippte jag Annie, mer uppklippt och lugg:) Och sen bakades de Kolakaka, mumsigt värre;D Jag som hade tänkt börja leva ett lite nyttigare liv nu, haha men kan väl inte säga att de går så bra. När kakan var klar så såg vi top model och bara myste, snackade och målade nagellack haha;) Riktigt mysigt vare, bara synd att dom var tvungna att fara så tidigt. Så nu får jag hitta på något i min ensamhet, eller så funderar jag på att ta mig en promenad. De kan behövas, har inte varit ute på hela dan!

Vart inte många tagna bilder, men här är några från början av kvällen iaf=)

Busannie

Typ världens snyggaste bild eller nåt sånt .....

Lite smått kamerarädda tjejer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för klippningen ewsan:]

2009-01-07 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0