rubriker suger

Musen kom aldrig fram så jag hoppas att den har tagit sig ut på ett eller annat sätt så att den inte kommer och sover med mig inatt! Tror inte jag kommer kunna somna på ett tag iaf pga tanken på det men dörren är då stängd så de känns väl lite tryggare. Aja, imårn äre iaf shopping som gäller! Ska möta Amme i stan där vid 12 sen ska vi försöka leta oss något nytt till att ha och tävla i. Och sen så lär vi båda använda upp våra presentkort som vi fått i julklapp. Blir nog kul, jag är taggad på shoppa så jag hoppas verkligen dom har fått in lite mer vårnyheter nu också:)


btw, dom här skorna vill jag ha, har nästan övertalat mamma att beställa så jag håller tummarna.
Kommer från La Redoute och kostar 649 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0