ibland tänker jag, ibland inte alls

Nu är jag äntligen hemma. Jag måste fan ta och kolla up tider och sånt lite bättre för jag är verkligen ingen höjdare på det. Tänkte att de som vanligt gick en buss 10 i 10 hem från stan. Men de är ju söndag idag, så int fan kom de nån buss. Efter jag stått där ute i typ 45 min kom jag på den tanken.  Haha bra sverige! Mobilen hade jag glömt hemma, det gick ingen annan buss hem och att gå ända hem till amme igen genom mörka skogen kändes inte så lockande.. Så jag fick lov att lifta. Åkte med nån kille i 25års åldern som skulle mot preem, så fick gå därifrån. Vet ju att de kanske inte alltid är så smart att lifta men jag har inga som helst problem med det, haha bara därför lovar jag att jag kommer att sätta mig i samma bil som en mördare eller nåt en vacker dag!

Nu - TV. Snart - Sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0