Den bästa gåvan är att känna glädje

Nu är jag hemma efter en dag när det varit full fart i stort sett heeela dagen. Steg upp tidigt imårse för att vi skulle fara till Happis på Ikea. Och jag fick ändå med mig en hel del grejer hem:) Vart nå Hyllor, en spegel, hög pall/barstol, spottar, lampa, tavlor, ljushållare osvosv (orkar inte nämna allt) Men det känns iaf toppen att få byta ut lite grejer nu! Vart sen också ett impulsköp att köpa mig en till bikiniöverdel (inte från Ikea då). Vart en knallgrön denna gång. Haha behöver verkligen inte nån fler egentligen, men man kan fan aldrig få för många!

Sen när jag kom hem så vare bara byta om och dra vidare till Boviken där vi skulle fira Amme. Var skitmysigt med bastning, dricka och härligt folk! :) Så det har varit en toppendag från morgon till kväll. Men nu ska jag försöka sova så att jag tar mig upp imårn. Blir att fara till stranden då, förhoppningsvis med Ammepamme:) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0