Du ljuger om du säger att du tvekade

Tar mig inte till beachen ikväll, så det får helt enkelt bli omplanerat och dra imorgon istället. Så vad som händer nu har jag ingen aning om, men något roligt ska det nog bli iaf. För att sitta hemma på en fredagkväll har jag inte tänkt göra och så äre ba.

Slänger in nåra bilder på endel grejer av det jag köpte igår bara för att jag har så lite att göra nu..

Armband , H&M

Leopardtights, Lindex

Tunika, Hanséns
Kofta, H&M (Bättre bild på förrförra inlägget)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi vars köper du dina lösögon fransar? (om du nu har de dvs :P

2009-08-01 @ 00:31:52
Postat av: ewe

svar: har inga lösögonfransar, vettefan varför det såg ut som det på bilden (när det verkigen inte ser ut som det irl) så tyvär kan jag inte svara på din fråga(A)

2009-08-01 @ 12:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0