En regndroppe kommer sällan ensam

Amme ringde och frågade om jag ville följa och se ice age 3 på bio med hon och Kim ikväll, så det vart att följa med! Grymt mycke roligare än att bara sitta hemma och dega ju. Och filmen var faktiskt riktigt rolig också=) Lite tråkigare vare dock på hemvägen, när det spöregnade, och vi som skulle köra moppe (!!!) hem.. Inte kul alls. Amme och Kim körde då hem ammes moppe till hennes padre och fixade hämtning därifrån. Men jag, jag skulle ju envisas med att köra hem moppen så jag slapp ha den ståendes i stan. Fyfan vad jag ångrar mig nu. Jag har aldrig varit blötare i hela mitt liv tror jag. Sen kändes det som att man fick tusen nålar i hela kroppen av regndropparna när man körde och det känns seriöst som att jag kommer att få fläskläppar. Dom har då svullit upp iaf. Haha men jag får skylla mig själv helt enkelt. Nu ska jag gå och vrida ur mina kläder och ta och tända lite ljus och lägga mig i ett varmt bad. Får se om bubblet vill gå igång också.. Skulle inte sitta helt fel i nuläget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0