Förändringar kan ofta vara förbättringar

Jag var så sjukt less på hur mitt rum såg ut och har varit det hur länge som helst, så nu tog jag tummen ur och möblerade om iaf. Fast det suger att mitt rum ska vara så grymt jävla litet så att man inte riktigt kan möblera hur som helst. Hade hellre velat byta rum eller bygga ut mitt rum eller varför helt enkelt inte bara flytta till stan? Är less på Kåge också för den delen. MEN, min önskan om att få flytta lär då inte bli av för mamma&pappa trivs så bra här. (Mest pga alla grannarna skulle jag tro) Så det blir väl helt enkelt att vänta tills man själv flyttar ut och skaffar sig en egen lägenhet som man slipper Kåge.

Blir föresten att åka till Ikea till veckan, så då ska jag iaf få köpa mig massa nya grejer till rummet. Kul säger jag! (utan ironi) Och så småningom blir det också att leta nån fin tapet så att en fondvägg kan dyka upp i mitt alldeles för vita rum, för det är jag rätt sugen på. Må nu detta bli av, för som sagt, saker är ju lättare sagt än gjort. ADIÓS


Kommentarer
Postat av: J

hahaha men gumman :D

2009-07-14 @ 19:13:24
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0