Om du inte kan styra din tid kan du inte styra något alls

Kom hem igårkväll vid typ halv 12 och det var faktiskt inte ens skönt att komma hem. Jag hade nog lätt kunnat vara därute i stugan en vecka, för de var verkligen råhärligt att komma bort ett tag:) En liten sammanfattning om vad vi gjort:

- Myst och sett x antal filmer
- Varit med Moa & Micke
- I stort sett levt på varmkorv och godis förutom kvällen då vi lagade fläskfilé och potatisgratäng
- Badat badtunna
- Umgåtts med Jennifer, Jeppe, Tanden, Jonte & Amanda.
- Varit ute med båten
- Varit till norsjö, till lilla varuhuset osv.
- Soooovit

Och sen så får jag ju inte glömma moppeturerna dit & hem. Haha jag har nog aldrig haft så ont i min röv efter det. Så det blir nog inte att göra om. Ett plus var då iaf att jag inte satt ensam där på moppen utan hade amanda med mig, så vi roade oss med att sjunga och snacka medans tiden så att det skulle gå lite fortare!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0