Varje utgång är en ingång till någonting annat

Jahaja då sitter man här klarvaken kl kvart i 3 och har just blivit bjuden på nattmat av mamy. Satt finfinemang. Och nu fick jag veta att vi alltså kanske ska till piteå och shoppa imårn ifall vädret inte blir så bra. Vet inte vad jag ska tycka om det riktigt, Visst, klart det skulle sitta fint med lite påfyllning i garderoben (eftersom mamma lovat att bidra med lite) men å andra sidan så spricker ju mina planer om norsjöbeachen på kvällen då och dessutom shoppade jag ju en hel del grejer idag också. Fan. Nu ska jag sova och försöka övertala mina päron imårn om att skippa Pite och släppa iväg mig till Norsjö istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0