Bevara det gamla men känn till det nya

Håller på att göra mig klar nu för kvällen. Ska först till Anna och vara med henne ett tag, sen om planerna blir som man tänkt så kanske det blir en sväng till Bureå och vara med några och bada badtunna osv. Men i nuläget så ser det inte så troligt ut. Men inte gör det nåt, vi hittar på annat isf, det är då en sak som är säker!:)
Känns så sjukt härligt att man typ fått tillbaka den där kontakten med Anna igen som vi haft förr så långt jag kan minnas. Visst gled man ifrån varandra ett tag pga flytten och allt, men det känns verkligen som att de är på G som old times nu och det känns inget annat än super:) Blir att sova där inatt också, så blir kanske inget inlägg förän imårn - om jag inte lånar annapannas dator vill säga. Ni får hare så bra iaf, puss:)

Hittade gamla bilder på jag och Anna från 4-5 år tillbaka häromdan. Bjuder på en från när vi gick i sjuan - och en som är tagen på midsommarafton iår.


Observera att vi använde dosor som mickar! Snyggt




Ikväll ska jag glömma dig.
Ikväll har du aldrig funnits.
Ikväll, ja ikväll ska jag vara fri.
Livet leker.

Kommentarer
Postat av: anna

we are back on track ;)

2009-06-24 @ 18:32:28
URL: http://alidgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0