Det händer ingenting om man inte gör någonting

Rääätt så logisk rubrik där kände jag, haha! Amme ringde mig och undrade om jag ville följa och fiska med hon och Hanna ikväll. Självklart hängde jag på. Visst, fiske är väl inte min grej precis men de kan ju vara kul ändå:) Så vi satte på oss finfina kläder och kirrade ett metspö och for ut till båthamnen i boviken jag och Amme (Vart inte så att Hanna skulle med). Vi fick inte en endaste liten fiskjävel. Men då var väl vårat tålamod kanske inte det bästa heller. Fast det var rätt mysigt där ute ändå där vi satt. Tillslut tog typ snacket och fikat över hela fiskegrejen och sedan begav vi oss hemåt igen. Trore ändå blir så att vi ska dit ut till veckan och försöka igen, så får man väl se hure hela går då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0