Det kan ta slut i morgon eller hålla på för alltid

Jag håller seriöst på att svettas ihjäl, är ju rääätt kallt ute osv! Men man ska inte klaga, är ju typ ändå varmaste dagen på länge. Ska nog snart bege mig ut igen, för sitta inne vid datorn kan man ju inte göra en sån här dag. + att jag behöver jobba på brännan nu. Har nog kanske flagnat bort 90% av all färg jag fick i mallis, inget skämt. Men nu har man då lärt sig en läxa, nästa gång när jag far utomlands i september ska jag fanimej peela ordentligt varje dag!

Nämen nu ska jag ta och skynda mig ut igen. Sen ska jag våga ge mig på syrrans epilator innan jag far in till stan. Fyfan mina ben kommer att dö. Men "ska man vara fin får man lida pin". Eller hur vare nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0