Borta bra men hemma bäst?

Nuu är jag hemma igen, eller igentligen redan igår men jag har inte orkat bloggat något. Har iaf varit en helt jävla underbar resa! Lite trist var det att man bara hade typ 4 soldagar, men det funkade ju det med. Och lite brunare har man allt blivit, men det är dock långt ifrån vad jag vill vara haha.
Känns typ endå skönt att vara hemma igen, fast samtidigt så skulle jag inte tacka nej till solen, värmen och allt härligt folk man lärde känna litegrann där borta:) Saknar typ redan Angelito, Aitor, Richi & Victor.

Var myycket som var roligt, men roligast av allt var nog fan krocken för det var bara så jävla risigt hahahha. Seriöst jag kommer aldrig sluta skratta. Ni kan läsa om de på Johannas blogg om ni känner för det, och där har hon också lagt in några bilder från resan. Jag kommer snart också att lägga in massa bilder, men det blir när jag fått alla bilder skickade :) pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0