Lycka är att inse att ingenting är för viktigt

Vaknade efter 4 imårse och kunde inte somna om så jag satte mig vid datorn tills väckarn ringde klockan 6. Då vare bara att hoppa in i duschen och göra sig klar, för sen så skulle vi till Umeå och shoppa och bada. Vart att fara tidigt för att mamma skulle till sjukhuset där, så jag och syrran fick oss lite sömn i bilen tills alla affärerna öppnade. Köpte mig inte så mycket faktiskt, bara en klänning/tunika, tröja och ett halsband. Men hade inte förväntat mig att jag skulle köpa så mycket heller med tanke på hur min ekonomi står till!
Sen när vi var klara med shoppingen så hade vi som sagt tänkt att bada på umelagun (eller vad det nu heter) meen, de vart tvärkallt, blåsigt och molnigt så vi åkte hem igen istället. Och de gjorde vi nog rätt i, för när vi kom till staden så vare skinande sol och termometern visade 32+. Stoor skillnad från hure var i Umeå, så sjukt mycke härligare här hemma=)

Nu blir det en prommis för mig, peeace

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint halsband:-)

2009-07-01 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0