Lyckan finner man sällan där man letar efter den

Nu har jag just kommit hem och jag tänkte berätta lite kort om vad som hänt både igår och idag!:)

Igår: Så var jag först med Anna och Joar i stan. Vi skulle igentligen fara och spela volleyboll med några men planen vid campus var upptagen så det blev inge av. Istället så drog vi till skehamn och skulle kröka lite, så när vi väl var framme så satte vi oss på hällan(?) med allt folk. Det grillades, spelades gitarr, sjöngs, och självklart så dracks det en hel del bärs. Hur mysigt som helst. Efter många timmar därute och efter alldeles för många myggbett så var det dags för efterfest hos Jocke med några grabbar. Sen så var det tänkt att vi skulle sova där i hamn men planerna ändrades och vi for hem och sovde hos Anna istället. Var väl hemma vid halv 4 nångång.

Idag: Sovde vi bort en stor del av dagen vilket innebar att vi missade många soltimmar. Men senare så gick vi ut på en liten promenad iaf. Sen for jag hem, och sedan vidare till Boviken för att vara med Amme och Annie. Vi badade (nakenbad haha),solade och fikade. Inte helt fel, nej fy så härligt de var. Kommer absolut att göras om fler ggr! Sen for vi hem och färgade ögonbrynen och ögonfransarna och bara hade de treevlansch=)

Nu ska jag nog snart ta och sova så att jag inte sover bort dan imorgon, ska ju vara toppenväder då också. Så kanske blir det en sväng mot stranden! Aja, GONATT=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0