Ge mig en öl, så ska du se jag vaknar till

Hej mina vänner. Hoppas att ni haft en bra kväll! Det har då iaf jag haft, var riiktigt trevligt:) Var nere vid sundgrundsbron nästan hela kvällen. Där grillade vi, drack lite öl, käkade wienerbröd i stora lass & vissa badade även litegrann. Gjorde inte jag kan jag säga, för fyfan så kallt de hade varit. Sedan hann vi även med en sväg till Manne. Eller inte alla utan bara jag, Annie, Manne, Axel och Gebeh. Cykelreserna dit och hem var då en sak att minnas. Haha jag har nog inte skrattat så mycket på länge! :) Jag och Axel var väl framme några år senare än dom andra båda vägarna. Fy och fan vilken härlig kille :) Meenmen, sen vart de färre och färre personer kvar under kvällen. Men de var rätt så mysigt ändå att bara sitta och snacka. Killarna försökte övertala jag och Annie att tälta med dom inatt. Meeen, de blev inge av. Så vi sover i min broders härliga säng inatt istället. Och jag kan inte säga att jag ångrar mig precis. Tror dock inte att de blir så mycke sovning inatt, utan vi lär nog hitta på något roligt och istället vara trötta imårn på stranden. Går ju alltid att sova där ju(Y) pussgonatt

Lite mobilbilder från kvällen (Bara på ett fåtal personer menmen)




Kommentarer
Postat av: annie

ihihih mysigt

2009-06-28 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0