Vad du äger inombords märks på ditt sätt att skratta

Var ett tag sen jag skrev nu känner jag, men det hänt så mycket roligt att jag inte haft tid att sitta vid datorn. Och igår vart det då sommarlov också, som pricken över i:et. Känns ju helt underbart att slippa skolan nu, fast helt ärligt så har jag nästan ingen sommarkänsla alls och kan inte fatta att det verkligen är lov nu. meenmen , Gårdagen började iaf på skolan där vi skulle käka tårta och sjunga sen vare över. Då drog några av oss i klassen först till HannaÅ och sen vidare ner till älven och satte oss och myste i solen. Och på kvällen så var jag först på förfest hos Anna , som förövrigt fyllde 17 igår. Grattis än en gång gumman! Sen så vart det en sväng förbi kyrkholmen och sist avslutades kvällen med käk på max.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0