Back to reality

Då vare ny vecka igen då. Tiden går som fort nu tycker jag. Asfalten har börjat komma fram rejält och man känner verkligen att de börjar bli vår nu. Igår var det ju så jävulskt härligt väder! Just efter jag vaknat for jag Lina och Jena på en prommis till Kus. Sjuukt skönt! Plus att jag hittade åt min cykel som var stulen sen en typ en månad tillbaka i ers, kunde nästan inte bli gladare just då haha. Menmen, efter 2 mils motionerande så var det dags att dra sig hemååt..

Idag skippade jag svenskan och färgade håret på salongen. Så nu är man av med utväxten, tack och lov fördee. Och lite askigare är det också. Igentligen skulle EmmaLi göra det på mig, men hon var inte där idag så Erika gjorde det istället. Känns helt okej iaf=) Meen, nu börjar hockeyn om hör jag så nu ska jag ta och pallra mig tillbaka till soffan. Hoppas dom tar dethär nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0