Det skadar inte ögat att se livet från den ljusa sidan

Kvällen har spenderats med Hanna, Linnea, Chadaa & Moa. Vi har ätit glass med fruktsallad och sett på teeve. hehe mys. Sen färgade jag Hannas hår och klippte lugg på henne. Är alltid roligt att hålla på med sånt, så man måste ju ta chansen när man får den:) Sen berättade Hanna att vi har engelskaprov imårn, och det hade jag helt glömt bort. Över 60 glosor och grammatik är det som gääller. Paaniken, hur fan ska detta gå. Tror det blir att sätta igång med pluggningen nu.. fast igentligen har jag inte orken till det. Inte ens lite. MEN nåt ska ändå bli gjort. Då har man ju iaf försökt, och går det inte världsbäst på provet så får man väl vara glad att omprov finns antar jag.
Sleep well :)


haha SNYGG bild

Kommentarer
Postat av: linzan

helvete alltså..

2009-03-11 @ 15:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0