För mycket av det goda kan vara underbart

Helveeetes vad det har bakats ikväll, de kan jag då lova! 4 långpannekakor och 1 annan sort har jag, Emma, Matilda & Jacki tillverkat som ska säljas imårn. Vi ska börja med att sälja på Nordic Light och sen om det blir över så far vi förmodligen en sväng till skolan och säljer där. Haha hoppas man får allt sålt iaf, så man tjänar sig en pening. Eller det blir väl kanske kring 250 kr var då, och det funkar ju helt klart (Y) Aja, men nu ska jag ta och sova om ett tag för jag känner mig litte småslut. Kanske inte av bakningen men bara sådär allmänt trött. Har faktiskt liite träningsvärk sen fysen idag också. Haha trots att det inte var så svårt. Men VISSA (=jag) är ju förbannat otränade så då känns det ju lite jobbigare kanske hehe. Puss & gonatt=)


Ibland är du bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0