Den största vinsten man kan få är vänner

Har gått på stan hela dagen med Lina, Jennifer & Annie. Jag hade typ för första gången pengar på mig när jag gick på stan, och var ju taggad på att shoppa, men tycker inte att dom hade fått in så mycket nytt faktiskt så det sög. Det blir jämt så, när man inte har pengar hittar man allt och när man verkligen har så hittar man typ ingenting. Fast, igenting är väl kanske inte rätt ord för lite kom jag ändå hem med. Bodytröja, liten axelbandsväska, hår/pannband, armband, b.u.s & skor :) Dom andra köpte också massa fina grejer! Så med ett underbart sällskap och lite nya saker så vart det ju ändå rätt bra kan man väl säga:)

Nu väntar maten och sen ska jag kila in mot centrum i kaaog. pusskram från en glad ewe



Kommentarer
Postat av: hannawee

jättesöt bild ewe!! :)

2009-03-07 @ 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0