Vi finner inte lyckan, vi skapar den

Kom hem igår vid 8, var riktigt skönt faktikst. Men jävlar vad kul det var där borta. Jag skulle lätt göra om det, om och om igen. Tack för i helgen allihopa! Kan berätta lite vad som hänt:

Fredag: Tog bussen kl 12 från stan och komme väl fram där vid 2-3 nån gång tror jag. Vi drog hem till Jims lägenhet där vi skulle bo och lämnade alla grejer. Sen for vi till Hinken och spelade lite tv-spel åså. Åt sedan korv med bröd till middag (ekonomin tillät inte dyrare) och började sen att göra oss i ordning för kvällen. Oskar hade fest så vi for dit och träffade allt folk. var riktigt roligt! Och sist vart de hemgång med fyllekäk. Somnade vid halv 6.

Lördag: Steg upp tidigt för att fara och kolla på skoter vm! Var roligare än jag trodde, faktiskt sjukt kul att se :) Och segern tog Peter Ericsson hem. Som tydligen är från Kåge? Haha, sen beställde vi pizza och fler komme sen och vi hade förfest i lägenheten då också. Sen for vi vidare till Sporthallen, Stugorna och träffade massa folk & sist men inte minst till nattklubben. Eller garagefesten eller vad man nu ska kalla det. Jim hade tydligen fixat rökmaskin, dj, discoljus och högtalare för över 30.000! Gaaalet. Haha men det var sjukt nice! Var också 18-års gräns (förutom vi som var bjudna) men det kom dock dit massa underåriga ändå. Så folk blev utskickade och polisen och shit kom. Menmen. Vid 4 traskade jag hem till lägenheten med några. Fötterna värkte & min väska var borta. Trodde jag.

Söndag: Vaknade av att polisen knackade på och frågade om vi sett till en 12-13 årig flicka som var försvunnen. Fyfan vad hemskt. Men vi hade inte hört eller sett nåt så dom gick vidare. Sen fick jag reda på att min väska var hemma, jacki hade bara tagit fel så det ordnade sig! Haha kände att jag hade lite panik kvällen innan. typ ALLT jag ägde fanns i väskan. Sen städade vi, och Hanna och Malin kom förbi. Vi gick till malågrillen och käkade, for hem, såg film och gick sedan tillbaka till centrum och tog bussen hem. Var hemma vid 8 nångång.

Bilder kommer senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0