Malå

Då var det fredag, dagen jag längtat efter så jävla mycket. För idag åker jag=D Nu är typ allt packat och klart, och jag hoppas inte nån packar upp det denhär gången (!) Fast en sak fattas, typ det viktigaste. Känns lite surt, men jag tror det fixar sig därborta så det är nog lugnt ändå. Ska snart sätta igång med att klippa brorsan och sen ska jag bara göra mig klar och få skjuts in till stan. Då bär det av till Malå. Fyfan vad jag är pepppad på helgen, med mycke festligheter och härliga vänner ;) Kan inte bli bättre! Kommer hem sent på söndagkväll, eftersom att jag direkt efter Malå ska till skolan och hjälpa till inför en visning som kommer att vara på måndag. Ajaa, ring eller smsa vetja (har gratis) 0768236266

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0