Måndag

Har varit lite dålig uppdatering nu i helgen, men har haft fullt upp så har helt enkelt inte haft tid till det för att jag varit med massa vänner. 
Men nu är man iaf tillbaka på skolan igen. Känns lite tungt såhär första dagen efter lovet, men vi har ganska rolig lektion nu på svenskan så det kunde ju varit värre. Vi får information om "Företag för en dag" nu, och på onsdag så ska vi i grupper få testa på att driva ett eget företag. Jag kommer att vara med Jacqueline, Matilda, Emma och Malin :) Än så länge vet vi inte vad vårat företag ska handla om så vi får se. Men jag tror det blir nåt bra iaf :)
Efter lunchen har vi däremot världens sämsta lektion. Naturkunskap. Och vi har prov. Skjuut mig! 2 prov har vi på hela kursen så det känns ju inte bättre att man har press på sig själv att göra bra ifrån sig så att man får ett bra betyg. Menmen.. nu äre back to work. so long


söta classmates!


Kommentarer
Postat av: Johanna!

haha lovar å svär :D

naturen var skit enkel, lr kanske berodde på att vi hade världens bästa lärare :D

vi hade oxå bara två prov, fick mvg på båda :P ahhaa så nu heja jag på dig kusse lilla :P

2009-03-09 @ 18:11:51
URL: http://johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0