Måndag

När jag vaknade imårse ville jag bara dö, hade försovit mig. Och vad ser jag dessutom när jag tittar ut genom fönstret? Jo det snöar ju! yeeeey.. Nu hoppas jag bara att det ska smälta bort fortare än fortast, för jag vill inte ha nåmer snö nu. Nu får det gärna bli varma och soliga dagar så att sommaren närmar sig.

Trodde jag skulle hinna skriva lite mer men jag inser att det kommer jag inte att hinna för snart ska jag och Viktoria fara runt till sopstationer och dokumentera. haha intressant... not. Men vi slipper göra långhårsuppsättningarna idag, utan vi kan göra dom på någon rast i veckan ist. Och då blir vi dessutom lediga på fredag! fett me nice säger jag bara haha. Då får jag alltså sovmorgon, och sen bär det av till MALÅÅÅ. Jävlar vad jag taggar. Känner på mig att det kommer att bli hur kul som helst! peace out




Ni är bra tjejer

Kommentarer
Postat av: Ida

Så jävla kul, jag ska också dit!

Då partar vi ekkligt mycket sötnos:$

PUSS

2009-03-23 @ 21:25:49
URL: http://iidabjurman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0