måndag

Tänkte publisera det här inlägget innan jag for men det gick inte då, så jag gör det nu istället nu när jag är hemma igen. Kvällen var i förövrigt niiice :)



Dagen har inte varit så händelserik, men nu på kvällen hoppas jag på att det händer lite mer! :) Är så tråkigt att bara sitta hemma, och man ska ju passa på att hitta på saker nu när det är lov. Och tydligen medans man är ung också! Enligt mamma har man inget liv när man är 40 och förälder så. Haha! Usch nae jag vill inte tänka tanken på att bli gammal. Men det är då och nu är nu, och nu ska man bara leva livet och ha så kul det bara går! Nu ska jag iaf snart bli upphämtad av Annie och åka till kus. Senare vid 8 tiden ska vi till folkan och vara med massa och kanske sen se nån skräckis på storprojektorn bland annat. Hoppas det blir riktigt kul :)



Testade att göra en hårrosett för första gången idag. Var myycket enklare än jag trodde! På mindre än 5 min satt den på skallen så det är ju verkligen en suverän frisyr om man bara vill slänga ihop nått snabbt och ändå vara någorlunda fin i håret. Min vart dock lite slarvig gjord och verkligen inte världens finaste men den fick vara så haha.


Kommentarer
Postat av: sandra

snygggggt tjejen!

2009-03-03 @ 23:07:37
URL: http://sandratornberg.blogg.se/
Postat av: Tina

Sjukt snyggt! Min lyckas tyvärr inte lika bra :S

2009-03-13 @ 18:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0