Onsdag

Frisörteknik stog på schemat idag, och för typ första gången på tusen år fick vi jobba praktiskt hela dagen. En jävla tur säger jag då bara, för de går segt naaanting nu för tiden. Ibland fattar jag verkligen inte vad lärarna -eller en viss lärare tänker med..

Senare ikväll så begav jag mig in mot staden till åhmans lya. Treevligt och träffa lite folk åså=) Men sen när dom skulle dra vidare till martinsson så kändes det rätt ovärt att följa med tanke på att vi typ bara skulle hinna dit och sedan tillbaka till busstationen dirr, så jag hanna och steffi tog 9 bussen hem och hade de mys hemma hos hanna=) inte helt fel det heller juu.

Gullig bild på gulliga tjejooor, there's nothing else I can say. eh eh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0