Onsdag

Dagen började med Sovmorgon. Huuur skönt som helst. Klockan halv 10 begav jag mig till solbacken och mötte girlsen. När vi väl var på nordic light så trodde vi att vi typ skulle stå och sälja fikat vid nåt bord till alla anställda eller nåt, men Anki (chefen) ville bara se vad vi hade för nåt och frågade vad vi skulle ha för det. Sen köpte hon upp alltihop! Så på typ 2 min var det klart, och vi var 1100 kr rikare! Så sen delade vi på det och vi fick 250 kr var. Inte daahligt inte :) Så vi kunde gå på stan större delen av dan och där träffade vi också massa från klassen. Vi åt på dallas och shoppade. Jag hittade mig ett linne från gina för 129 spänn. lätt värt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0