torsdag

Jag vet inte varför men sedan idag har jag bara blivit så jävla peppad på livet. På allt. wiieho, jag kan nog inte vara på bättre humör än såhär. Livet leker helt enkelt (Y)

Tog mig en prommis till annie ikväll, eller hon kom och mötte mig halvvägs så nu sitter vi här i ers:) Igentligen skulle angelica också vara med, men hon fick inte skjuts så det blev inte av då;S Menmen, vi har då roligt iaf=) Vi har hållit på och "pimpat" hennes rum med hennes nya grejer hon köpt idag. Det vart snajsligt! Och nu ska vi kanske in och baka nåt gott, feta som vi är. Haha seriöst jag tror jag kommer att ha käkat ett ton onyttigheter när lovet är över. Men sen lär det bli lite ändringar förhoppningsvis. Och om det inte händer, så kanske vi rullar fram till sommaren. Ses på stranden killar hehe. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0