Alla dagar har ett slut

Vet inte ens vart jag ska börja, men jag måste nog säga att den här kvällen typ var den ovärdaste jag varit med om. Eller det var ju kul att träffa dom man var med, men det vi gjorde var inte så ball. Var först hos Simon med Annie, Manne, Sanke, Simon och nån random. Sen så skulle jag Annie och Manne börja gå mot a-torp för att hitta åt en fest där, och dom andra skulle komma lite senare eftersom dom skulle vänta på Axel. Men det slutade iaf med att dom inte kom, och vi fick inte tag i en jävel heller så det bara att gå tillbaka till norrböle igen! Och då var dom inte ens kvar i lägenheten, nä dom var nere på stan och roade sig, så vi fick oss ju inte in. Då var det bara att fara och hämta nyckeln, och sen skulle dom komma om ett tag. Och när dom väl kom, så skulle Annie typ fara. Så då var jag kvar med alla boys en liten stund, men sen bestämde jag mig för att också bege mig hemåt. Var ändå lite trött så det var kanske lika bra. Tror nästan att det blir en tidig kväll ikväll.. eller ja, klockan är ju där över 1 nu så det är väl kanske inte direkt tidigt. Men jag ska iaf inte vara uppe lika länge som jag brukar. Hoppas på sol imorgon när jag vaknar, så att man kan lägga sig ute och sola i värmen:):) Skulle vara kanoneers! Så nu håller jag tummarna för det.. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0