Blicka tillbaka i tiden då du inte var så ensam

Gårkvällen var suuper :) Jag träffade först Annie i stan och vi gick och träffade amme en stund, sen så hämtade Jocke upp oss (som tog körkortet för bara någon dag sen, grattis än en gång;D) och skjutsade oss till a-torp där vi träffade massa retards. haha, nämen det var lan igång där och nog har man väl gjort roligare saker än befinna sig på ett lan. Så det dröjde inte länge innan jag och annie började lunka in mot stan igen. Vi hamnade på hemmakväll där vi köpte massa godis och träffade några söta personer också! :) Sedan var annie tvungen att ta bussen hem eftersom det inte gick någon senare. Då begav jag mig till Nova och träffade massa härligt folk där! Det var riktigt roligt, och jag har nog inte dansat sådär mycket på ett braa tag :)


Hittade en bild från i höstas när jag skulle föreställa en drake, hahah fifan så risig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0