Det är aldrig för sent att säga som det är

Dagen började inte riktigt bra, först med försovning - men jag hade tur att nils körde till skolan idag så jag hann ändå! Då var det bara att sätta igång med matte nationella. Drygt som fan, men det gick ändå bättre än vad jag trodde det skulle göra. Sedan så bar det av till bersan, två gånger till och med, men ena gången hade dom stängt så andra gången vi for dit fick vi våra efterlängtade glassar! Resten av dagen har bara varit chill och nu är jag med Annie som följde mig hem efter skolan. Men nu ropar tjejen som en jäkla jude att jag ska börja röra på påkarna lite, för vi ska nämnligen fara och sola snart. Och sen hade vi tänkt fortsätta se en skräckis som vi påbörjat 3 gånger men aldrig sett klart. Så NU hoppas jag att vi klarar av att se hela haha. Hare gött!



Kommentarer
Postat av: h

duu jag måste bara fråga, hur lång tid tog det för dej att få hem kjolen?

har väntat en vecka nu och den har fortfarande inte kommit, stog att det skulle ta två dagar.. :S

2009-05-19 @ 21:19:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0