Det är ingen konst att vara lycklig, när allt är bra

Har varit hur slapp dag som helst, först med matte och vi fick tillbaka våra nationella prov. Jag (ig-barnet som måste läsa matte A i tvåan) var ynka 2 poäng från VG, vafan hände? Haha glad kan man nog minst säga att jag blev. Desstutom så skulle jag direkt efter det göra ett oförberett prov på ekvationer som jag fick ig på förr, och nu hade jag inte ett enda litet jävla fel. Siiiick. Aja, så nu hoppas jag att jag kanske har en chans att kunna få mig ett G trots allt, för mer kan jag inte göra :) Sen så var det bara frisörteknik och vi göra lite olika saker i stationer. Inpackningen i håret var då väl behövligt för min del. Nu mår mitt slitna hår just fine, haha! 

Och nu håller jag bara på att packa klart till morgondagen för ersättningsuppgiften är redan klar och inlämnad. Känns sususuper.

Kommentarer
Postat av: annie

KOMMER ATT SAKNA DIG SOM STRYK NÄR DU FAR

2009-05-29 @ 13:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0