Det är lätt att skratta när man har någon att skratta med

Ojojoj, vad vi har matat med godis och gosaker ikväll! Har till och med ont i magen, inte bra intee. Men så kan de gå om man inte tänker på hur mycke man proppar i sig. Kvällen började iaf med att Annie kom hit och vi var rätt roade, minst sagt! Sedan kom Macce & Danne också hit, men jag och Annie skulle just dra till maxi då och köpa lite gott så dom fick vänta på oss. Sen kom vi då tillbaka och vi var hos mig resten av kvällen och snackade, såg lite på tv och bara hade de allmänt treevligt! Sen for alla utom Macce och då drog vi ut, gick mot skolan och passade på att hämta min cykel som jag glömt. Lika bra att få det gjort så.

Nu sitter jag här och försöker få något gjort på min idrottsuppgift, men kan inte säga att det går speciellt bra! På tisdag ska den vara inlämnad och jag öppnar alltså dokumentet först NU? Har haft över 1 vecka på mig att göra de här, men som ni vet är jag sämst på att ta tag i saker. Så då får man ju nästan skylla sig själv att resultatet blir pannkaka. Nämen nu ska jag iaf försökanågonting gjort.. hade bra och sovgott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0