Vi lever vidare, men minnena finns kvar

HAHAHA JAG DÖR. Hittade miljarder gamla bilder här på syrrans dator. Både fula, roliga och helt sjuka! Och ett par egobilder kan jag säga att det fanns. Haha fyfan, nog har man allt haft sina fjortistider. Inte att leka med hahha. Så sjukt hur man kan förändras på några år. Fast det är nog tur det, för hade jag sett ut och betett mig nu så som jag gjorde då hade jag allvarligt inte vetat vad jag skulle göra. Pinsamt är nog det rätta ordet. Tänkte dela med mig av mina underbart "vackra" bilder. Vet inte om man ska skratta, gråta eller spy när man ser bilderna från 7an..


      Början av 6an.                  Slutet av 6an.                            7an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0