Ett lätt hjärta gör vägen kort

Steg upp riktigt tidigt idag för syrran hade sin konfirmation idag som jag var och tittade på. Förjävligt tråkigt att sitta där inne i kyrkan och lyssna på allt dom säger, alla psalmer osv. Eller det är då min åsikt iaf. Men man överlevde ju iaf trots allt haha. Sen åkte vi hem och har fikat här med släkten och Ida har fått nån present. Annie kom också förbi ett litet tag så då var jag lite social med henne tills hennes buss gick. Vi for till grillen där hon köpte en mjuklass och sen så for hon hem till urs :)


Brorsan, syrran och jag (som typ ser ut som en sur köttbulle eller nåt, haha!)

Ida och Anton.

Kommentarer
Postat av: anonym,, söt

SNYGG MARCUS HEHEHE

2009-05-18 @ 10:40:22
Postat av: J

Världsbäst (L)

2009-05-22 @ 01:36:32
URL: http://johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0