Framsteg är bara möjligt genom att göra fel och försöka igen

Nu blir det ett tråkigt  och ointressant inlägg om skolan men det får ni antingen leva med eller helt enkelt skita i att läsa haha, gör som ni vill (A) Har iaf just gjort muntliga nationella i engelska. Gick pissss. Så något högre betyg blir det iaf inte. Menmen, man kan ju då inte sänka sig iaf så man får väl tänka så istället. Inte gråter man över ett vg iaf :) Borde igentligen fortsätta läsa engelska boken nu som ska vara klar om någon vecka. Lånade väl boken för ett x antal veckor sen, men började att läsa första sidan idag. Varför känns det som att jag inte kommer att hinna läsa ut den tills bokrecentionen ska vara inne? Jo kanske för att jag hatar att läsa på engelska, och för att jag varken har tid eller gillar att läsa på fritiden.

Efter luchen ska det fortsättas med idrottsuppgiften. Skrev om den flera flera gånger igår, men tillslut hjälpe mig mamma och det vart väl ganska hyfsat ändå. Thänks mami. Så nu ska det bara renskrivas och sen äre klaarrrt! Har för mig att vi skulle dansa linedance sen också. Inte det roligaste men det får lov att funka. Hellre de än massa plugg iaf!

Kommentarer
Postat av: h

att den var=)

blev helt galet kär i den!

fast blev himla osäker på storleken.. brukar oftast bli att den typ är för liten då man beställer :S

2009-05-12 @ 21:13:41
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/
Postat av: h

okeej:)

Ja jag beställde en M, var det enda som fanns kvar :S men jag hoppas den passaaar=)

2009-05-13 @ 20:34:21
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0