Man väljer inte vänner, vänner väljer sig själva

Nu har A&A begett sig hemåt så jag sitter ensam för stunden. Har haft jätteroligt ikväll. Eller det är nästan omöjligt att ha tråkigt med dom här brudarna haha ;D Humorn är ju som alltid på topp. Förövrigt så har vi dragit ut typ hela min garderob så det ligger rätt många klädesplagg på golvet just nu. Har iaf rensat bort en hel del kläder nu som dom fick ta. Skönt att bli av med massa som man aldrig använder, är ju lika bra att de åker då. Och dom verkade då glada över de också så det vart ju perfa för alla=) Sen så har ammepamme också visat hon och hennes kompisars väldigt speciella blogg. Vill ni har ett gott skratt så kan ni ju kika in här! hahah helt sick :)


Föresten så är ni världens bästa. Ni kan verkligen få mina tankar på annat och se det ljusa i livet. Tack, jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: annie

haha crazy brids;)

2009-05-13 @ 22:59:56
Postat av: Anonym

Har du blogglovin? :)

2009-05-13 @ 23:02:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: annie

älskar dig:)

2009-05-13 @ 23:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0