Ju mindre rutin, desto mer liv

Nu har jag lånat steffs dator medans hon är ute, för jag har inte med mig min idag. Så det får bli ett litet kort inlägg dehär. Vi har iaf haft frisörteknik idag och kommer att ha det hela dagen. Fast tack och lov har vi ju ändrat schemat så att vi inte går heldag. Skööönt! Ska bli så himla härligt med långhelg nu. Och jag kan inte fatta att jag bara har kvar 6 skoldagar kvar att gå. Det är ju ingenting! Och jag kan inte fatta att det endast är 9 dagar kvar tills jag åker till mallorca med bland annat världens bästa Johanna. Kan ju nästan inte bli bättre än såhär. taaaagga!!!

Kommentarer
Postat av: h

hahah, jag fattade att det var du=)

men kjolen borde komma snart, längtar ju efter att få prova om den passar (A) :D

2009-05-20 @ 12:04:53
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/
Postat av: J

Kan inte fatta att vi åker om 9 dagar :D: D :D :

fyfan har nog aldrig varit så pepp :D :D

fyfan vad kul vi kommer att ha :D :D :D

2009-05-20 @ 12:37:59
URL: http://johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0