Le när du vinner och skratta när du förlorar

Idag var det KM på pansalen, så jag har varit och tävlat. Den här gången dansade jag och Amme med Oscar, pga. att Johns knä inte varit helt bra den senaste tiden och har därför inte kunnat träna. Så på typ 3 träningar byggde vi ihop ett roligt program som vi körde. Haha vart ganska många fel, men det gör ingenting för jag tror nästan att vi hade roligast ändå. Och det är ju trots allt det som är viktigast, även om det vore kul att vinna. Men vi kom iaf 2a... av 2! hahha. Sen så kom Amme och John 2a i buggen också. Grattiis på er:):)

Nu -  gå ut i solen , Snart - duscha, göra mig klar , Sen - Umgås med änibänii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0