Livet är för viktigt för att tas seriöst

Morsningkorsning! Ligger för stunden i min alldeles underbart stora härliga säng (ironi) med laptopeen. Gårkvällen spenderades i Byske med amme, annie, kim, jesper, danne och massa andra. Var treevligt, men det vart sjukt kallt mot kvällen, och vi som skulle köra moppe (!!!) hem höll fan på dö. Nä fyfan haha. Men man överlevde ju iaf..

Nu idag hade jag tänkt hinna plugga litegrann till provet på måndag -spyr , men javet inte om det kommer bli så mke gjort haha. Skjuter nog upp det mesta till imårn istället! Sen om ett tag, så fort jag har fått mig upp ur sängen och gjort mig klar så ska jag ner en sväng på stan. Måste för det första hämta ut passen som legat på polisstation i x antal veckor nu, och sen får jag se om jag hittar mig något fint att ha på mig till ikväll kanske. Ska fara till kågeäng till ammes & moas fest. Blir nog suuper! :)



See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0