Livet kan bara begrundas bakåt men måste levas framåt

Kvällen spenderades i stan med massa :) Jag, Amme, Kim och Moa for först på e-fyran och kollade på när bl.a Tulle och Johanna hade uppvisning i streetdance. Var riktigt nice, ni var skitduktiga tjejer ;D Sen när vi träffat Jorun, Anna osv där så följdes vi ner till älven och bara chillade. Haha vissa plockade blommor också, så fina blombuketter fick man allt se sen. Nu när jag kommit hem har jag bara suttit och gjort ingenting. Så intressant var det, haha. Nämen, jag taggar iaf inför morgondagen för det kommer att bli KUNG. can't wait!


Kommentarer
Postat av: J

kul att du kom snygging (A)

2009-05-20 @ 00:23:12
URL: http://johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0