Skrattet är den bästa medicinen

Godmorgon mina vänner! Har alldeles just vaknat så jag har missat bussen, och kommer med all säkerhet att missa 9 bussen också. Men jag är inte sur för det, inte alls, snarare tvärtom. För jag är på så jävla bra humör idag så det finns inte. För hela den här dagen kommer inte bli annat än bra. Efter skolan (eller nu får jag se om jag ens orkar fara dit för jag har ju trots allt ändå bara bild) så ska jag A&A gå på stan tvärt, Annie ska köpa hårfärg och sedan drar vi till älvsbacka till ammee och färgar på varandra, gör oss klara inför kvällen, käkar osv. Och efter det blir det ju paartaj. Först bara med bridzen i klassen och senare kommer alla andra. TAGGGAA!


Kommentarer
Postat av: annie TAGGATAGGA

CAN'T WAIT

2009-05-15 @ 09:25:36
Postat av: Anonym

TAGGA EWE , DET KOMMER BLI KANON :D

2009-05-15 @ 13:50:35
URL: http://jaacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0