Tillbaka till verkligheten

Då var långhelgen över och jag sitter på skolan just nu. Har lånat hannawes dator, för internet på min är helt paj. Och jag har inte kunnat blogga hemma heller för vi är utan internet, tv, telefon sen blixten slog ner i lördags. Hann inte dra ut min dator så den small till rejält, men den har då börjat funka nu igen. Sen så har jag helt slut pengar på mobilen nu också. Haha gissa om jag haft mycket kontakt med folk igår? Svar nej. Nu hoppas jag bara att allt ska börja fungera som det ska igen. Hade väl inte så mycke intressant att säga förutom att man är tillbaka till den härliga klassen. Får se när jag bloggar nästa gång! HADE=)

Kommentarer
Postat av: J

HAHAHAHAHAHHAHAHAAH men fan kul =(

2009-05-26 @ 05:41:56
URL: http:// johannaluu.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Godmorgon :)

allt väl?

2009-05-26 @ 05:49:22
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0