Valborgs

Typ allt mellan himmel och jord hände igår, men tycker ändå att det mesta var lyckat! :) Kvällen började dock inte så bra. Fasttagen av polisen och en hel del böter.. men det skulle inte få förstöra våran kväll, så vi tänkte inte så mycket mer på det :) Jag, Amme, Annie, Tulle och Kim gjorde oss klara hos amme och sen gick vi och mötte mer folk och begav oss vidare till a-torp till walas 18-års fest. Där var vi största delen av kvällen och partade loss haha;D Senare på kvällen vart det max och sedan drog alla, men jag stannade i stan och började gå mot bonnstan för att träffa lite folk. Men på vägen dit träffade jag matte så jag följde han tillbaka till max igen, och sen fick vi hämtning ut till hans stuga där vi sovde. Och nu på dan har det väl inte hänt så mycket. Men nu måste jag ta mig en dusch, för jag känner mig inte fräsch för 5 öre. Ikväll kommer förmodligen Annie, Manne och Danne. Så vad vi ska hitta på återstår att se:) puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och matte tsm igen eller?

2009-05-01 @ 23:51:42
Postat av: ewe

som svar på frågan: Nej det är vi inte, är bara kompisar:)

2009-05-02 @ 00:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0